ליברמן יבחר בשני נציגי קואליציה? | פרשנות מפתיעה

    מהדורת הבוקר No Comments on ליברמן יבחר בשני נציגי קואליציה? | פרשנות מפתיעה

    הפרשן אבי בלום הסביר במהדורת הבוקר מדוע האינטרס של ליברמן הוא שייבחרו שני נציגים לקואליציה בוועדה לבחירת שופטים ומדוע חשוב לנתניהו להשאיר את לוין בתפקיד שר המשפטים

    גזירות ליברמן צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן עו"ד אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על בחירת נציגי הכנסת ללשכת עורכי הדין. "ברור כמעט לכולם שקארין אלהרר תיבחר", פתח בלום. "החדר של נתניהו נראה אתמול כמו חדרו של ראש האופוזיציה, היו אצלו דרעי, דרמר, לוין ואמסלם כולם בשיירה. אבל נתניהו כל כך עובד בשירותה שהוא חושש שליברמן יטרפד את זה כדי להחזיר את המחאה. גם לוין מבין את זה. הדרמה היא מה נתניהו יגיד. לוין מבקש להכריז מה יקרה אם יבחר נציג אופוזיציה אבל ימשיכו למסמס את הדיונים בבית הנשיא. נתניהו ינסה לתמרן כדרכו. את זה הוא יודע לעשות".

    "לוין הוא הבלם של נתניהו לכל הימין", מסביר בלום. "זה שסמוטריץ' ובן גביר לא מתקוממים למרות שהשטח בוער, זה כי הציבור אומר לעצמו שאם יריב לוין נשאר בתמונה כנראה שלא אבדה התקווה".

    עוד אמר הפרשן, כי "האינטרס של ליברמן שיבחרו שני נציגי קואליציה, יהיה פיצוץ בבית הנשיא ותהיה חגיגה ברחובות. כשאתה מסתכל על מפת האינטרסים ומדובר בהצבעה חשאית…"

    על האפשרות של חזרת דרעי לממשלה: "דרעי אמר שאם לא יתנו לו מהחלון הוא יכנס מהגג. עכשיו ביבי יותר הולך איתו מאשר עם לוין והוא לוחש על אוזנו. ירככו את עילת הסבירות וזה די יאפשר לדרעי לחזור. ההשתק השיפוטי די נפל אחרי מה שמנדלבליט אמר בדיעבד שלא הייתה התחייבות".



    0 תגובות